BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
assalamualaikum

Thursday, July 23, 2009

.. makhluk y x d undang ..


ai 2 an.
time 2 aku ngah prktikl ag.
membe aku da bt mkn2 ckt kt uma die.
so aku nga dayah ( teman baek aku ) g r uma die.
sj je smbil2 nk knl uma la d katakn.
xpnh g ag tep uma die.
agpom da lma xjmpe die.
windu weh !
ye r sjak2 prktikl msing2 agk bz.
keje la d kata kn.
hik3
so bla time blik 2 aku sggah r jp kt pntai.
best gk.
rmai tol owg ptg2.
ley r mghilangkn tension n mncri ilham.
hee

aku n dayah pe ag.
mula r misi ktaowg.
brgmbr tnpa hiraukn owg laen !!!
haha

ngah2 syok brgmbr 2.
da r sowg mamat dr bucu ne ntah tgur ktaowg.

mamat nyibok : hy awk. meh la sy tolom amik gmbr.
ktowg : hurm. xpe la. ( bt muka dunno )

cian die.
hik3

pas2 bla da slesai sesi brgmbar n ilhm pom da brkali2 muncul.
ktowg pom blik laaaa.

keesokn ari nye..
trkejot weh !
tb2 je da sowg makhluk y x d undang menyeppa dlm pic ktaowg.
marah tol ktaowg.
ye r time amik pic nie ktaowg xpasan pom da die kt blakg.
tp an bla tgk pic nie lma2 lucu r plop ase.
hehe

silala tgk sndri ye...



hurm.
myb mamat 2 nk bls dendam kot.
xpe la.
nt kalo trsrmpak nga die.
aku nk sekeyh2 pala die.
da sape suh nyibok sgt.
hak3




0 comments: